فرشته ی زیبا


فرشته ی زیبا


نمیدونم گریه کنم یا.....؟؟؟!!

سلامم!!!

نمیدونم از کجا شروع کنم...!!!

همتون دیدین قسمت مرگ ارورا رو!!!
خیییییییلیییییییییییییی بد بود من کلی گریه کردمممم!!!!!!!!!!!نمیدونم چی بگم که ارورا بدون تو فیلم هیچ معنایی نداره پرنسس یخی!!!نمیدونم ارورا گریه کنم یا بخاطر این که از همه ی دردا راحت شدی بخندم!!!

واییییییییییی وحشتناک بود!!مخصوصا وقتی قلبشو در آوردن!!!!!!!!

وایییییییی میدونم زیبای خفته دیگه به خواب ابدی فرو رفتی!!!!!
 

http://up3.iranblog.com/images/7ystgc3keoafetntg3s.jpg

http://up3.iranblog.com/images/6zodcrx0y8auqkgc93.jpg

http://up3.iranblog.com/images/5e3vgnt6cypbl1i74ivy.jpg

واقعا تا حالا خوشگلتر از ارورا دیدین؟؟؟؟!!!!

http://up3.iranblog.com/images/muwrujzp2pq7wbjzbbq.jpg

آخه چرا رفتی؟؟؟؟؟؟!!!!!نمیدونی من بی تو گریه میکنم!!!

http://up3.iranblog.com/images/oosn70ch7rjgj17ddnbo.jpg

http://up3.iranblog.com/images/wwb2axkl3xjrlkdr180a.jpg

وایییییی!!!تو شاهکار خداییی!!!مگه یک نفر تا چه حد میتونه خوشگل باشه!!عاشقتم ارورا,زیبای خفته,پرنسس یخی,زیباترین دنیا!!!!!

http://up3.iranblog.com/images/qsrb20ya1r0va0sjb17.jpg

حالا زیبای خفته به خواب ابدی میره!
 

http://up3.iranblog.com/images/f7knkkthwipvklpzo9.jpg

برای همیشه!ارورای زیبا!خدافظ زیبای خفته!



نظرات شما عزیزان:

غزاله
ساعت19:06---15 آبان 1391
درک میکنم کاملا.مثل اینکه عاشق 100 در 1000 هستی.من درکت می کنم. دیدن لحظه ی مرگش یا بهتره بگم خفتنش خیلی سخت بود.

دیبا
ساعت20:25---23 اسفند 1390
میدونی چه چیزش بده............؟اسم فیلم اروراست بعدارورا دیگه تو فیلم نیست............وحشتناکه....وقتی ارورا مرد.منم همراش مردم.........ارورا....دوستت.د.ا.ر.م...

حدیث
ساعت16:34---22 اسفند 1390
من صبحش که به خاطر ارورا نرفتم مدرسه واقعا دردناک بود

حدیث
ساعت11:50---20 اسفند 1390
من که داشتم تا صبح گریه می کردم واسه چی ارورا مردکاشکی تا آخر سریال بود

ساناز
ساعت16:21---10 دی 1390
وایییییییییییی نمیدونم چرا بعضیا میگین ارورا خوشگل نیس؟؟؟!!آخه من هرکی رو دیدم میگه خیلییییییییییییییییییییی ناز و جیگره

aida 
ساعت17:03---17 آذر 1390
وايييي سارا جون من كه از مرگ ارورا خيلي ناراحت شدماخه فقط ارورا تو فيلم اضافي بود به نظر من ديگه فيلم بدون ارورا قشنگ نيستراستي ارورا از زيباي خفته هم خوشگلتره پاسخ:آره آیدا جووووونم!!من که کلی گریه کردم!واقعا و اقعا فیلم بدون ارورا خییییییییلیییییی بی مزه و بده!!اره عزیزم ارورا از زیبای خفته خوشگلتره!!

رومینا
ساعت15:46---16 آذر 1390
این حق ارورا نبود..

هلنا
ساعت18:32---14 آذر 1390
اورورا خیلی خوشگله وای منم خیلی گریه کردم آخه چرا اورورا مرد...پاسخ:اره عزیزمممم!دقیقا!!!خیییییلییییییییی خوشگله واقعا حیف شد!

baran
ساعت16:45---14 آذر 1390
miShe lOtfan baram tOoZih bedi bara Chi mOrd?!?!?

akhe hamoOontOr ke gOftam Vaght nakardam kheili Vaghte ke aUrOra bebinaam!!!

پاسخ:آره دقیقا فیلم بی ارورا معنی نداره!!!!!!!!!!ارورا میخواست بچشو ببره بیمارستان بعد تو راه تصادف کرد بردنش بیمارستان مرد!


نلی
ساعت18:31---11 آذر 1390
فیلم بدون ارورا که دیگه ارورا نمیشه
اروراااااااااااااااااااااااا ا
ولی عیب نداره از این به بعد می تونیم تو ملکه جنوب ارورا جونو ببینیم تا دلمون واسش تنگ نره.مگه نه؟
راستی سارا جون این کلیپ مارتین و ویکی چی شد؟من خیلی دنبال کلیپشونم تورو خدا زودتر بذار.من بعد از ارورا عاشق ویکیم.اونم خیلی نازه پاسخ:آره عزیزم واقعا فیلم بدون ارورا هیچ جذابیتی نداره!:-((:-((=((=((اره من هرهفته به خاطر ارورا ملکه جنوب رو میبینم!:Xچقدم اونجا خووووشگل شده!!!!!:Xباشه عزیزم از ویکی و مارتین میذارم!:X


baran 
ساعت15:55---11 آذر 1390
Chii?!?!?!?

keeeeY mOrd
?!?!?!

kheilii Vaghte aUrOra nadiiidaam!!

akheeY bara Chii!?!?
آره مرد!!!!!خیییییلیییییییییم اون قسمتش گریه درآر بود!!!:-((:-((:-((:-((:-((:-((:-((:-((


رومینا
ساعت12:32---11 آذر 1390
بای بای اروراپاسخ:من که خودمو کشتمممممممممممممم!!!!!!!!!!!:-((:-((:-((:-((:-((:-((:-((:-((

mohammad (مدیر وب زمزمه و فارسی1
ساعت23:25---10 آذر 1390
آپممممممممممممم عسیسسسسسسم

بدو بیا

راستی فعلا نمیر چون ما ارورا رو از دست دادیم نمیخوایم مدیر وبش هم از دست بدیمپاسخ:باشه محمد جون!;):D


رامونا(مدیر وبلاگ طرفدارای الیزابت گوتیرز و دانا گارسیا
ساعت22:41---10 آذر 1390

اروراااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااا




بیا وبم گلم پاسخ:باشه عزیزمممم اومدمممم!


پریسا
ساعت19:00---10 آذر 1390
سلام واقعا خیلی خوب بود راستی فیلترشکن تور رو دانلود کردم ولی نمیدونم چه جوری فیلتر بشکنم من الان توی چتم بیاپاسخ:باشه گلم!

mohammad (مدیر وب زمزمه و فارسی1
ساعت18:52---10 آذر 1390
بابت نظر قبلی ببخشید دستم رفت روی شکل آدم خنده


پاسخ:اشکال نداره میدونم!


mohammad (مدیر وب زمزمه و فارسی1
ساعت18:49---10 آذر 1390
مردشور کارگردانو ببرن

خیییییییییلییییییییی از دستش عصبانیم

اگه میدیدمش میکشتمش

ووووووووووووای حالا بدون ارورا چیکارکنیم

من بدون ارورا میمیرمپاسخ:واییییییییییییی!!!منممممممممم بدون ارورا میمیرمممم!الانم مردم!!!!


نازیلا
ساعت16:40---10 آذر 1390
تشکر از وب جالبي که دارين...
بزرگترین سایت عکس ( رقیب گوگل! )
www.avrilpic.loxblog.com
www.avrilpic.loxblog.com
www.avrilpic.loxblog.com
www.avrilpic.loxblog.com
www.avrilpic.loxblog.com
منتظر شما هستم ...


ژاله
ساعت16:30---10 آذر 1390
گفتی یه آپ دیگه هم میذاری پس کو؟پاسخ:واقعا منم همین طور!

ژاله
ساعت16:28---10 آذر 1390
خیلی قشنگ بود عزیزم.واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم عالی بود.عکسها هم فوق العاده است.

خداحافظ اروراپاسخ:آره منمممممممممم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaRa | تاريخ: شنبه 10 / 9برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |